* vodenje materialnega poslovanja z vsemi mogočimi izdelavami kalkulacij in izpisi le-teh;
* vodenje prihodkov in odhodkov za vsako poslovno enoto, zaposlenega, zunanjega sodelavca, kooperanta, trgovskega potnika.....;
* izdajo predračunov, avansiranih računov, faktur, konsignacije, reverzov.....;
* vpogled v tekoče stanje DDV evidence;
* knjigo izdanih in prejetih faktur;
* kartico kupcev in dobaviteljev z vsemi izpisi in tabelami;
* vodenje prevzemov blaga, materiala, zalog, delovnih nalogov.....;
* vodenje finančnega stanja do dobaviteljev in kupcev;
* izdelava kompenzacijskih predlogov, izračun zamudnih obresti, izdelava, izpis, avtomatično pošiljanje opominov;
* vodenje potnih stroškov in dnevnic za zaposlene;
* vodenje delovnega časa zaposlenih;
* vodenje prisotnosti zaposlenih;
* vodenje knjige osnovnih sredstev;
* izvoz podatkov za plačilo faktur direktno iz našega programa v vse bančne aplikacije, uvoz izpiskov in avtomatsko razknjiževanje;
* izdelava inventure;
* izdelava Intrastat poročil;
* izpis vseh preglednic in dokumentov, potrebnih za nemoteno poslovanje;
* možnost več oblik izpisa, izbira podatkov na izpisu, tudi z lastno predlogo;
Vsi lastniki takšnih programov vam za telefonsko pomoč zaračunajo določen znesek (1€/min) ali še pogosteje, potrebno je klicati na komercialno številko 090 (strošek 2 do 3 €/min + DDV). Pri nas je ne glede na količino opravljenega dela, pomoč za vas brezplačna!!!