S klikom na spodnji video si lahko ogledate nekaj osnovnih modulov, ki jih vsebuje program
Mobirise

Široko uporaben in cenovno ugoden poslovno - računovodski program

V uporabo vam lahko ponudimo poslovno-računovodski program , s katerim lahko opravljate katerokoli vrsto poslovanja (maloprodaja, veleprodaja, storitvena dejavnost, trgovina, zastopstva, servis.....). Na naše stroške vas usposobimo za delo z njim, istočasno smo vam na razpolago v vsakem trenutku (24/7) preko spletnih aplikacij za kakršnokoli informacijo ali pomoč. 
Poslovni program je izdelan kot spletna aplikacija, v katero se prijavljate s uporabniškim imenom in geslom. Na trgu se nahaja že vrsto let, uporablja jo že preko 67.000 uporabnikov, je preizkušen in enostaven za uporabo. Aplikacija je zasnovana tako, da vse vaše podatke vnašate v program na sedežu vašega podjetja, to pa pomeni, da se celoten arhiv v vsakem trenutku nahaja v vašem podjetju. S tem načinom so nam kot računovodsko - knjigovodskem servisu podatki dostopni takoj za nadaljnjo obdelavo. Če poslujete preko bančnega programa (PROKLIK, ABACOM, NKBM, SKBNET, GORENJSKA BANKA, PBS.........), je iz njega omogočen uvoz plačilnih nalogov, kreiranih v programu in izvoz izpiskov za avtomatsko razknjiževanje plačil.

Naj vam predstavimo nekaj najpomembnejših modulov, ki jih omogoča program:

* vodenje materialnega poslovanja z vsemi mogočimi izdelavami kalkulacij in izpisi le-teh; 
* vodenje prihodkov in odhodkov za vsako poslovno enoto, zaposlenega, zunanjega sodelavca, kooperanta, trgovskega potnika.....;
* izdajo predračunov, avansiranih računov, faktur, konsignacije, reverzov.....;
* vpogled v tekoče stanje DDV evidence;
* knjigo izdanih in prejetih faktur;
* kartico kupcev in dobaviteljev z vsemi izpisi in tabelami;
* vodenje prevzemov blaga, materiala, zalog, delovnih nalogov.....;
* vodenje finančnega stanja do dobaviteljev in kupcev;
* izdelava kompenzacijskih predlogov, izračun zamudnih obresti, izdelava, izpis, avtomatično pošiljanje opominov;
* vodenje potnih stroškov in dnevnic za zaposlene;
* vodenje delovnega časa zaposlenih;
* vodenje prisotnosti zaposlenih;
* vodenje knjige osnovnih sredstev;
* izvoz podatkov za plačilo faktur direktno iz našega programa v vse bančne aplikacije, uvoz izpiskov in avtomatsko razknjiževanje;
* izdelava inventure;
* izdelava Intrastat poročil;
* izpis vseh preglednic in dokumentov, potrebnih za nemoteno poslovanje;
* možnost več oblik izpisa, izbira podatkov na izpisu, tudi z lastno predlogo;

Vsi lastniki takšnih programov vam za telefonsko pomoč zaračunajo določen znesek (1€/min) ali še pogosteje, potrebno je klicati na komercialno številko 090 (strošek 2 do 3 €/min + DDV). Pri nas je ne glede na količino opravljenega dela, pomoč za vas brezplačna!!!

© Copyright 2021 - LAN-GEA d.o.o., p.e. Tavčarjeva 3, 4240 Radovljica, podjetje za računalniške storitve - All Rights Reserved

Design a free site with Mobirise